عنوان بنر
عنوان بنر

فک و فامیله داریم؟

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :201
فک و فامیله داریم؟

تاريخ ارسال:جمعه 8 اسفند 1393 ساعت: 10:54
فک و فامیله داریم؟

نحوه چینش وسایل تو خونه ما به این صورته که هر چی وسایل بیشتر استفاده بشه، کمتر دیده میشه!! یه نیروی عجیبی هست که تا دید از چیزی داریم استفاده میکنیم، سریع قایمش میکنه، ولو دسمال کاغذی باشه!!!:|

 

 

 

پسرعموم اول دبیرستانه. رفته بودم خونشون 
زنموم می خواست شلوارش بنداز تو ماشین لباسشویی داشت چیزای توی جیبش در می آورد که یهو
پنجاه هزار تومان در آورد بش گفت زلیل مرده این پولارو أ کجا آوردی 
یه لبخند مسخره زد گفت خو کار کردم دي .
زنموم : تو غلط کردی که کار کردی!!! کجا کار کردی اوخ، که من بابات خبر نداریم 
گفت مدرسه 
زنموم جا خورد هااااااااان اوخ چه کاری گفت مشقای بچه هارو می نویسم هر صفحه 500 توماااااان میگیرم تازه بعدشم 
میگه که دیگه از این کارا نمیکنمااااااا رفتم از حاج آقا پرسیدم آیا این کار مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟ حاج آقا گفت این کار کراهت داره نکن این کارارو 
یعنی اقتصاد کشورمون دُرُسی تو حلقش 

 

 

یه دختـره همسایمــونه ! ۴۵ سالشه ، شده ترشی لیته ..
هر کی میـاد خواستگاریــش میگه فعلا قصد ازدواج ندارم , خداوکیلـی اگه نصـف اعتماد به نفس اینو داشتــم کنکور رتبه ۱ می آوردم ..
یعنی اینقــدر که دختــر همسایمون لگد به بخــت خودش زده بروسلـی به حریفـاش نزد!!!
در و همسایــه س داریـــم ؟!! خخخخخخ

 

 

 

کله سحر (6.5 صب)گوشیم زنگ خورد!!!! دیدم رفیقمه(پریا) گوشیو برداشتم میگه هستی بدو بیا درو باز کن من دم در خونتونم! !!!! سینه خیز تا دم در رفتم!!! 
من: چی شده کله سحر اومدی خونه ما؟؟؟
پری: صب خوابم نمیبرد داشتم از پنجره بیرونو نگاه میکردم دیدم بابات اومد از سر کوچه ما نون سنگک خرید و رفت!!! 
من: آره قربون بابام برم!!! قبل از اینکه بره سرکار نون تازه میخره! !! ^_^ حالا تو فقط واسه نون سنگک اومدی؟؟؟؟؟ اینهمه راه؟؟؟ خوب خودت میخریدی دیگه!!! :////
پری: آخه دیدم دست بابات آش و حلیمم هست!!! ^___^ گفتم بت افتخار بدم صبحانه رو با هم بزنیم!!!! ^___^
من: :|||| 
ی همچین رفقای گرسنه ای دارم!!!! تازه بعد از خوردن صبحانه رفت خوابید رو تخت من!!!
من: تا اینجا اومدی لااقل نخواب بیا دو کلوم درس بخونیم
پری: منو 9 بیدار کن!!! تا گرم شی من رسیدم!!!! 
من دیگه حرفی ندارم!!!! :////

 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 183
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 18
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 61
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 270
بازدید ماه بازدید ماه : 3011
بازدید سال بازدید سال : 6335
بازدید کلی بازدید کلی : 29188

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.224.44.100
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا